چرا باید میز تعویض پوشک نوزاد بخریم؟

خرید سیسمونی و وسایل نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است. والدین برای راحتی و آرامش بیشتر نوزاد خود، ترجیح می دهند بهترین و مناسب ترین محصولات را انتخاب و خریداری کنند. یکی از اقلام ضروری و کاربردی در خرید سیسمونی، میز تعویض پوشک نوزاد است. بسیاری از افراد درباره مزایا و کاربرد این وسیله خیلی نمی دانند برای همین در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چرا باید میز تعویض پوشک نوزاد بخریم؟ و اهمیت خرید این کالا تا چه حدی است. پس همراه ما باشید!

خرید میز تعویض پوشک نوزاد

بسیاری از افراد اینگونه می پندارند که خرید برخی از اجزاء سرویس خواب کودک، غیرضروری است و کاربرد خاصی ندارد. به طور مثال شاید خرید میز تعویض نوزاد و یا صندلی غذا را در زمان خرید سیسمونی خیلی لازم نمی دانند، اما اینگونه نیست. هر وسیله ای که برای استفاده کودک و نوزاد طراحی می شود، بر اساس نیاز کودک است و مبنای علمی و روانشناسی دارد و راحتی و آموزش نوزاد در نظر گرفته شده است.

کاربرد میز تعویض پوشک

میز تعویض پوشک یک وسیله کاربردی است که، همان طور از نامش پیداست برای تعویض پوشک نوزاد مورد استفاده دارد اما این کار را با این وسیله با راحتی بیشتر و سرعت بیشتر می توان انجام داد.

میز تعویض پوشک نوزاد وسیله ای کاملا ایمن و بی خطر است و مطابق با استانداردها طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول بر اساس نیاز کودک و والدین انجام گرفته است. این میز در مدل های مختلف ساخته می شود که از نظر کاربرد و ویژگی تفاوت چندانی ندارند و اختلاف آن ها فقط بر اساس ظاهر و تعداد کشوها و کمدها می باشد.

انواع میز تعویض پوشک نوزاد

یک مدل از میز تعویض پوشک در بازار وجود دارد که طراحی ساده ای دارد و قیمت ارزانتری نسبت به مدل های بزرگتر و کامل تر دارد. این مدل دارای چند طبقه در قسمت پایین برای قرار دادن وسایل تعویض پوشک مانند پوشک و پودر و دستمال و کرم است و یک نرده محافظ هم در قسمت بالای این وسیله برای نگه داشتن کودک و ایمنی بیشتر او، وجود دارد. اگر می خواهید میز تعویض ساده و جمع و جور با قیمت مناسب تری تهیه نمایید، این مدل گزینه مناسبی است.

مدل دیگر از میز تعویض پوشک که بزرگتر است و تعداد کمد و کشو آن هم بیشتر است، مدل ترکیبی است. این مدل قیمت بیشتری دارد اما به صرفه و اقتصادی است زیرا در زمان طولانی تری می توان از آن استفاده نمود و خیلی راحت به کمد و کتابخانه تبدیل می شوند.

مزیت خرید میز تعویض پوشک نوزاد

همان طور که اشاره شد، میز تعویض پوشک نوزاد برای مراقبت و نگهداری بهتر از فرزند عزیزتان، طراحی و ساخته شده است که مبنای علمی و روانشناسی هم دارد. در ادامه خیلی مفصل به اهمیت خرید میز تعویض پوشک نوزاد اشاره می کنیم.

ایجاد امنیت

از ویژگی های میز تعویض پوشک نوزاد، فضایی امن و کاملا ایمن برای تعویض پوشک است. کودک شما در یک فضای راحت و ایمن قرار می گیرد و شما عمل تعویض پوشک را به راحتی انجام می دهید. وجود نرده ها به عنوان حفاظ و طراحی استاندارد در ابعاد و اندازه میز، نشان از ایجاد فضایی امن و اختصاصی است که با غلت زدن کودک دیگر نگران پرت شدن او نخواهید بود.

راحتی و سرعت بیشتر انجام تعویض پوشک

از مزایای استفاده از میز تعویض پوشک، انجام کار تعویض پوشک در زمان کمتر و با راحتی بیشتر است. این میز با وجود ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، عمل تعویض پوشک را راحت تر کرده و سرعت عمل می بخشد.

از آنجایی که ارتفاع میز تعویض پوشک استاندارد است دیگر مشکلات کمردرد و کشیدگی عضلات کمر را نخواهید داشت و کار تعویض پوشک را به سرعت و به آسانی انجام می‌دهید.

برای مادرانی که تازه زایمان کرده اند و عمل سزارین داشته اند، میز تعویض پوشک، وسیله ای لازم و بسیار ضروری است. در اینصورت دچار درد و ناراحتی حین انجام تعویض پوشک نوزاد، نمی گردند.

ایجاد فضای امن و خصوصی

با قرار دادن فضای مخصوص به تعویض پوشک به صورت جداگانه، فضای بازی جداگانه، فضای خواب خصوصی و فضای تعویض لباس مجزا، از همان اول، به کودک خود، حریم شخصی را می آموزید و او برای زندگی بهتر و معقولانه و اصولی آماده می کنید.

ایجاد نظم در اتاق خواب

همان طور که در پاراگراف های پیشین اشاره شد، یکی از کاربردهای استفاده از میز تعویض پوشک در کنار سرویس خواب، ایجاد نظم در اتاق و خانه است. میزهای تعویض پوشک دارای کشو و یا کمد هستند تا وسایل تعویض پوشک را در آن ها قرار دهید. با این کار هم نظم در خانه برقرار می شود و هم دسترسی والدین به وسایل راحت تر است. در واقع، والدین بدون رفت و آمدهای مکرر و خسته کننده و همچنین بدون ایجاد شلوغی و بی نظمی در فضای خانه، عمل تعویض را انجام می دهند.

حفظ بهداشت کودک

میز تعویض پوشک بچه با داشتن سطح صاف و بهداشتی، بهداشت کودک را حفظ می کند و از شیوع عفونت های پوستی در نوزاد جلوگیری به عمل می آورد.

5/5 - (1 امتیاز)

پیشنهاد ما برای مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست